Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-09, 23:01   #4
Lillevoff
Medlem

Medlem siden: Sep 2009
Lillevoff er ny på veien

Sv: Til dere som tar pause i julen ...

Ikke at jeg har så mye erfaring ennå, men jeg tenker at jo bedre man forbereder seg mentalt, jo bedre går det til jul også.

Jeg skal for eksempel gi meg to, tre dager hvor jeg koser meg både med julemat og julegodt. Jeg kommer nok ikke til å spise poteter, men det blir nok en og annen julekake. Deretter er det tilbake til gode vaner igjen.

Var på julebordstur for et par uker siden, hvor jeg koste meg med en kakebit til kaffen to dager, brente mandler og litt andre "fysaker". Mandagen etter var det rett tilbake til ketolysen.
Dette var min første "sprekk" (men planlagt, så jeg anser det ikke som en sprekk sånn sett) siden jeg begynte med ketolysen, men det var ikke spesielt avskrekkende egentlig. Jeg ble ikke dårlig, og det var ikke spesielt tungt å gå tilbake til lavkarbo. Dvs, mandagen merket jeg at humøret var litt labert, men ellers gikk det fint. Vekta har heller ikke tatt skade av utskjeielsene.

Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat