Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 11:18   #185
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

skal vi se da...der ja, ble det en ticker, fikk spørsmål om jeg ville legge den ut på facebook siden min jaaaaaa sæææærlig, er jo så stolt av min nåværende vekt liksom hi hi Ser litt letter på ting nå som jeg fant dette forumet, godt å høre flere opplever at det går sent!!! Trøst i slikt

Hvor lang tid har du brukt på de 4 kg som du har gått ned da? Jeg har akkurat gått i 7 uker nå i dag og har til nå tatt 6 kg, men den siste kan jeg ikke si er "bankers" ennå da. Om den sitter på onsdag, så skal jeg kjøre den inn. Har funnet ut at kroppen jager litt opp og ned fra dag til dag, så først når den har vist det samme 3 morgener, så kjører jeg den inn i tickeren min. Men, jeg har iallefall tatt 5 helt sikkert Egentlig så har jeg bare ei uke igjen, hvor jeg har bestemt meg for å gå på dette. men, akkurat nå syns jeg dette funker så bra at det er helt okei å fortsette gjennom jula også, men med å tillate meg kos enkelte dager når det er familiesamlinger og slik. Det er det å kunne begrense seg tror jeg...som kan bli problemet, hi hi.
Iallefall lykke til videre, går så bra så. Vi må bare være litt tålmodig.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat