Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 16:27   #38
m.f
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Rygge
Alder: 49
m.f er på en erverdig vei
Exclamation

Sv: Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

vel nå er det vel slik at Kino er ikke noe man er på hver dag. Og er man på kino, så må man jo ha noe godt å spise på, slik som de andre. Og da skader det ikke med en pose bacongull. jeg fikk beskjed fra min mentor at bacongull var helt okei. Det inneholdt mye fett og det fettet var faktisk av det bra fettet. Og proteiner er jo det som gjør at vi holder oss mette og ikke blir så fort sulten. Så, proteiner MÅ vi jo tilføre kroppen. Den kan ikke leve bare av fett, den må ha byggesteinene og det er det som er protein. Dette er jo en proteinkur, dvs, du kutter ut karbo og erstatter med proteiner og fett. Fett for å forbrenne fett, protein for å opprettholde kroppens byggesteiner. Det står det faktisk i Ketolyseboka også, at vi må passe på å få i oss nok proteiner i løpet av dagen. Så, at vi IKKE skal ha proteiner, vel det blir helt feil. det kan bli direkte farlig faktisk. Noe må kroppen vår ha for å overleve, og bare fett, det blir feil.
Fordelt på en hel dag, så bør du ligge på rundt 70/80 % fett, resten skal være proteiner, og minst mulig karbo. (15)

Takk! bra svart!

m.f er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: Easylife Svar med sitat