Hei! Eg er heilt ny på denne ketolysekuren... har lest boka til Torkil og syns den er veldig bra! Bra forklart ka dette går ut på Men er litt usikker på om kostplanen min er rett reknet ut og om det er riktig sammensatt pr måltid (lunsj, middag osv) Så lurte på om noen av dere som kan dette vil si deres mening om den?? Hadde min første dag i dag og i dag var det: Frukost: 1 stekt egg 5 stekte bacon skiver Lunsj: 1/2 avokade reker majones sitron og pepper Middag: Pizzabunn fra boka til Torkil 1 kyllingfilet kokt skinke ost Kvelds: 50g hasselnøtter 50g mandler Isbergsalat (ca4dl) paprika (ca 4 skiver med snacks paprika) 1 reven gulrot Resten av veka er: Mandag Frukost: 1 stekt egg 100g bacon Lunsj: 2 soyabrod skiver 1 skive ost 1 skive skinke 1ss majones Middag: 1 nakkekotelett Blomkålmos Peppersaus Kvelds: 2 skiver ostebrød 2 skiver skinke 1ss majones Tilsammen 14g karbohydrat Tirsdag Frukost: Omelett, fra boka til Torkil Med litt brokkoli Lunsj: 2 ostebrød skiver Salat 2 skiver ost 1ss majones Middag: Fylt kyllingfilet med baconbånd 200g smørdampet brokkoli Kvelds: 1 soyabrød skive 100g bacon 1ss majones Tilsammen 11,7g karbohydrat Onsdag Frukost: 1 stekt egg 100g bacon Lunsj: 2 skiver soyabrød 1ss majones 1 skive ost 1 skive skinke Middag: Kokt torsk ca 150g Eggesmør 200g brokkoli Kvelds: 2 skiver ostebrød Skinkeost 50g hasselnøtter Tilsammen 14g karbohydrat Torsdag Frukost: Omelett med brokkoli Lunsj: 2 ostebrød skiver skinkeost og paprika Middag: 2 stk pizza Blomkålmos Kvelds: 2 skiver soyabrød 2 skiver ost 1ss majones Tilsammen 15,5g karbohydrat Fredag Frukost: 2 skiver soyabrød Salat 1ss majones 2 skiver ost Lunsj: Omelett Middag: Kokt grønnsaker med ost (fra boka til Torkil) Kvelds: 2 skiver soyabrød Skinke Smørost 50g ost Tar det i mikroen Tilsammen 12,5g karbohydrat Lørdag Frukost: 2 skiver soyabrød 1ss majones Salat 2 skiver ost Lunsj: Omelett Middag: 1 nakkekotelett Blomkålmos Peppersaus Kvelds: 1 skive ostebrød 1ss majones 1 skive ost Tilsammen 13,5g karbohydrat Søndag Frukost: 2 skiver soyabrød 1 skive skinke 1 skive ost Smørost 50g ost Mikroen Lunsj: Omelett med brokkoli Middag: Grillet kyllingfilet Blomkålmos Kvelds: 2 skiver ostebrød 2 skiver skinke 1ss majones. Tilsammen 16g karbohydrat Sånn! Det var planen for veka som kommer! Godt mulig eg sniker inn litt snacks fra boka dei dagene eg har litt å gå på Noen meininger om denne planen??? Ostebrødet er foresten: 3 egg 125g kesam 1-1/2 dl ridderost urter og krydde retter smak.