Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-09, 09:49   #251
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei maryrose og velkommen tilbake.
Håper alt er bra med deg.

Jeg veier alt jeg spiser. Fører det inn på diett.no og regner der ut alle verdier jeg trenger vite. Fett, karb og protein. Litt kjedelig, men man blir vant til det.

Ferdigdressinger vet jeg ikke om. Jeg holder meg unna alt som kan ha sukker i seg. Når det kommer til cottage cheese så tror jeg ikke det er så ille. Jeg blander min med litt krem. Blir nesten som riskrem..hehe

Når det kommer til motivasjon, jul og oppskrifter skjønner jeg deg godt. Jeg også er lat når det kommer til å lage forskjellig mat. Har stort sett to ting jeg lager og det er min egen wokoppskrift og en gryteoppskrift jeg fikk av en på skolen. Utover dette har jeg laget laks og prøvd på pannekaker.

Jula i år skal være en bra tid for meg. Jeg skal iherdig legge meg i selen for å bake noen lavkarbo kaker. Litt gele og krem blir også laget. Jeg er skikkelig kakemonster og må derfor finne på noe annet. Når det kommer til ribbe og svor så skal jeg kose meg. Fett og svor er jo lovlig på denne kuren så detta blir deilig.

Håper at motivasjonen kommer til deg snart. Syntes du er tøff som ikke veier. Jeg er avhengig av vekta og bruker den også for å følge med på hva jeg "tåler" på kuren i forhold til om jeg går ned eller ikke.

Klem

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat