Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-09, 00:09   #15
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Søtbehov, hvordan dekke dette

Opprinnelig lagt inn av Øystein, her.

Hvorfor skal man dekke et søtbehov?

Alt blir så mye enklere hvis man kvitter seg med søtbehovet. Etter 3-4 dager uten kunstig søtstoff er søtsuget borte.
Det er kanskje ikke så lett som det høres ut som, men det er absolut verdt det!

Det er nok veldig individuelt dette med søtbehov. Noen kvitter seg med det "for alltid", mens for andre er det ikke like lett. Mange av oss jenter for eks, opplever et veldig behov for søtt/salt/syrlig i forbindelse med "uka" Det behovet blir for oss dessverre ikke borte selv om man holder seg borte fra kunstig søtt over lengre tid. Sorry to say, men dette er ikke noe vi styrer selv (Hadde det bare vært så vel).
Men - jeg regner ikke med at søtbehov i forbindelse med "uka" er noe problem for deg ? He, he