Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-09, 23:14   #5
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo er så bra ...

JA! Helt enig. Jeg prøver å spre det glade budskap, hehe. Men noen blir ganske frekke når jeg forteller om det fantastiske kostholdet, og da gir jeg bare opp. Jeg prøver å hjelpe ved å informere om noe fantastisk som altfor få vet om. Får jeg negative kommentarer, så tenker jeg: "Sucker, du skal få lov til å fortsette på din helsefarlige måte og tro at det er sunt."

F.eks en kveld så var jeg hyper over at jeg hadde gått ned 7 kg på to måneder. Fyren jeg snakket med var en jeg hadde snakket med om dette før og da kom han med negative kommentarer.
Gunn: "Har holdt på i to måneder nå, og jeg har gått ned 7 kg!"
Øystein: "Jeg gikk ned 5 kg en måned ved å følge Arnstein sin diett."
Gunn: "Å? Hva går den ut på?"
Øystein: "Spis mindre, tren mer"

Jeg ble litt paff og fikk ikke sagt noenting til det... Hvis noen sier slikt igjen, så kommer jeg til å svare:
"Gratulerer, du gjorde deg selv en bjørnetjeneste ved å slanke bort muskler. Hvordan gikk det med vekta etterpå? Vanskeligere å holde? Ved å sulte deg selv senker du stoffskiftet og forbrenningen. Jeg har slanket bort FETT og beholdt muskler mens jeg spiste meg mett. I tillegg øker forbrenningen på fett- og proteinrik kost. Neste gang vil jeg tipse deg om å spise lite karbohdyrater, mye fett og en del proteiner og så hadde du sannsynligvis gått ned 5kg FETT mens du følte deg bra."

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat