Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-09, 01:28   #25
Gloom
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: oppland
Innlegg: 6
Gloom er på en erverdig vei

Sv: Burde jeg få legen til å sjekke meg for lavt stoffskifte?

Oi! Dette forklarer mye!... Men er det mulig å ha lavt stoffskifte i en alder av 20 år?
Jeg har de siste 2 årene gått opp nesten 25 kilo, UTEN noooooen ting som er forandret ved min livsstil!
Jeg har fått tynnere, og "blassere" hår, huden min er ikke til å sammenligne med før, har ofte nummen hud/partier, har i ca et 1 år vært plaget av intens øresus som går over igjen etter kanskje 1 min, og samme med tåkesyn (har begynt med briller osv), søvnproblemer er det nermeste jeg kommer søvn, har aaaaaaalltid lav kroppstemperatur ( har vel ikke hatt feber siden ... ??.. på 3 år eller noe, enda hvor syk jeg har vært), er ofte altfor kald/varm, har også vært plaget med hes stemme (stemmen i seg selv er litt forandret, og må stadig kremte/harke), er konstant slapp og sliten( men igjen har jeg jo søvnproblemer... ), har MYE trøbbel med magen (det er liksom "diare" eller forstoppelse... ingen mellomting), har den siste tiden slitt EKSTREMT med å klare meg igjennom skolen på grunn av FRAVÆRENDE konsentrasjon, og glemmer ALT (alle mine nærmeste erter meg fordi jeg har konsentrasjon og hukommelse som en 80-åring), har også veldig ofte hovne legger/føtter og hender/fingrer, hyyyyppige humørsvingninger hvor jeg kan bli SUPER glad eller TOTALT deprimert, og det værste;
Til tross for at jeg er 20 år, har veeeerdens beste kjæreste, som virkelig tenner meg, så har jeg virkelig ikke sexlyst.... I det heeeele tatt!! Dette sliiiter jeg med altså!!

Kan det høres ut som at jeg kan ha lavt stoffskifte??... Har ikke en gang tenkt tanken før jeg så denne tråden!!.. Er det mulig å ha lavt stoffskifte i en alder av 20?? Det stemte alt for mye (

Gloom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Diverse Svar med sitat