Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-09, 18:16   #10
Kuredu
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
Kuredu er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo er så bra ...

Ja men det er jo ikke rart at folk er skeptiske, jeg var faktisk det selv i starten! Det var en kollega som fortalte meg om det for 2 år siden, han hadde rast ned over 20 kilo, noe jeg bare nikket og smilte til og sa jeg hadde prøvd noe liknende ala Fedon men ikke fått noen resultater. (ikke var det 100% fedon, og ikke var det over lang tid.....)Så jeg tenkte - ja det funker vel best for menn! Så trangsynt var jeg for bare et par år siden. Og for ca et år siden var det ei jeg var i barselgruppe med som skulle drive med lavkarbo, og det lo jeg litt av, for etter 8 mnd var hun akkurat like stor! Så da tenkte jeg at lavkarbo var noe tull. Men så kom jeg jo over denne siden da, og da leste jeg litt mer om hva lavkarbo - LCHF osv egentlig er - og da gikk det opp et lys! OG det jeg merker er at det handler om kunnskap! Før visste jeg ikke bedre, og de jeg snakket med forklarte ikke så mye heller, men nå som jeg vet alt det jeg vet - da er jeg ikke i tvil

Kuredu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo Svar med sitat