Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 13:11   #193
May-Linn
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Larvik
Alder: 36
May-Linn er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Hei alle sammen.
Så denne tråden og fikk lyst å henge meg på med dere .
Har vært medlem her i et år ca. Og begynte på Easylife "dietten" November 2008. Gikk ned ca 10 kg og har vært litt opp og ned etter det. Har fortsatt 6-7 kg igjen. Og begynte på ketolyse kuren for 10 dager siden. Til en stor skuffelse har jeg bare gått ned 1 kg . Da det står i boken som dere alle sikkert vet hvor mye man kan gå ned i starten, så blir det så demotiverende. Men jeg gir meg selvfølgelig ikke lett. Trener og står på og følger boken til punkt å prikke. Men syns det er veldig rart og ikke gå ned mer enn det jeg gjør. Nå er det jo selvfølgelig ikke lurt å veie seg hver dag heller. Det vet jeg. Så tror jeg skal henge meg på dere med hver onsdag .

Nå drar jeg til syden til Lørdagen, og huff, lurer på om jeg skal gå på kuren der nede. Da blir det jo ikke så veldig mye kos. Men Nå er jeg jo så godt igang også. Hva syns dere andre? Jeg er helt ny på denne kuren, så er så koselig med litt råd fra dere erfarne . Det trenger jeg ihvertfall.

Og til slutt, til alle dere her som har holdt på litt nå. Har lest litt og tommel opp til alle dere som er så flinke og holder ut og står på så lenge . Og så mye dere har gått ned. Kjempe bra .

Hilsen ny på ketolyse

May-Linn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Dietten Svar med sitat