Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 13:21   #804
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jamen, jeg har jo jobbet hele tiden mens jeg har hatt dagpenger! Kan ikke skjønne hvordan det regnestykket ikke blir riktig heller, når det er de tallene som nevnes på sidene til Nav . Men jeg vil bare være HELT sikker, sånn at jeg har mulighet til å få bedre oversikt over økonomien. Men nå har jeg sendt dem en mail med det samme regnestykket, så får vi se.
Og den jobben jeg hadde fikk jeg betalt for et estimert antall timer, selv om jeg vanligvi jobbet langt mindre, så det lønte seg helt klart. Den jobben jeg har nå er timesbasert, og jeg får betalt 165 kr i timen, så det lønner seg jo også, om enn ikke i like stor grad. Det vanskeligste med dette blir jo å beregne bostønad. Sukk

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥