Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 17:37   #195
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

DEt føles som ca tre år- men jeg har brukt 9 uker, kroppen min protestere vilt, den har blitt herjet med, mange slankekurer, så det er kanskje ikke så rart??Hver gang jeg går ned en kg., kommer det på 3-700gr neste dag, så bruker jeg en uke eller tre på å få det samme kg av igjen!!! Så alt skrytet i boka om at de raser ned... det har jeg ikke sett noe til. Men holder nå ut.Uff, tiden går her inne, må skynde meg ned på treningsrommet en times tid, før bytur. Har en tenåringsjente med et stygt arr som skal utredes- om det er noe å gjøre med det....

Hei på deg! Jeg er også en som sliter, og ikke raser ned som mange andre gjør. Det skuffet meg forferdelig i starten, og jeg trodde det var bare meg som hadde det sånn ... - at heller ikke dette virket. Men jeg står på likevel, på grunn av oppmuntring her i forumet. Du, når det gjelder arr, det kommer jo an på hvor/hvordan o.s.v., men jeg har god erfaring med gamle arr som har vært stygge. Hvis du kjøper de sterkeste E-vitaminkapslene du får tak i (jeg bestilte E-1000 fra USA), stikker hull på denne og masserer inn oljen fra kapselen inn i arret - arrene, to - tre ganger daglig, vil de mykne og i noen tilfeller har de forsvunnet helt. Jeg anbefalte en bekjent om å gjøre det, hun hadde stygge arr etter en brystoperasjon, og arrene forsvant nesten fullstendig! Ufarlig, så prøv.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat