Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-09, 21:06   #263
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Stixiepix, her.

Takk for tipset! Skal skaffe meg dagbok idag. Tenker ofte at dette kan umulig stemme når eg pøser på med smør og rømme, og det kan hende eg tar alt for mykje? Kva er maks på fettinntak?

Merker at eg er svak for tida. Om 4-åringen sovner på sofaen f.eks, er det eit slit å bere han opp trappa til soverommet. Og han er en liten kar. (Passer til namnet, Alvin <3 )

Korleis ser dykk på jula foresten? Nokon som har tenkt å ha "pause", eller har erfaringer med å gå av kuren 3-4 dager. Raser en opp i vekt? Er det mulig å holde det i sjakk med jogging ?


Har du holdt på lenge med kuren? De første ukene er vel ganske vanlig å bli spagetti-arm og bein. Magnesiumtilskudd er tingen da. Jeg var gangsperra i alle muskler, kjentes det ut som. Men det løsna brått i slutten av uke 3, og nå kjenner jeg ikke mer til det.

Ang jula så er min slagplan å lage ketolyse kaker,multekrem osv. Skal ha dette i bakhånd, kjekt å kunne putte noe i munnen når vi har gjester og sånt. Julaften tror jeg at jeg tar meg litt riskrem, og litt potet til pinnekjøttet,og en og anna pepperkake. Men blir ikke noe en ukes gomling av høykarb, det tåler ikke kroppen min. Gikk opp 5 kg sist, det sjakktrekket kan du lese om i dagboka mi.

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat