Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-09, 10:32   #269
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Mettek, her.

Jeg spiser ikke kake, krem, kjeks, is osv uansett, så det kommer ikke til å være noe problem for meg! Men likevel skal jeg lage lavkalorivennlig ostekake bare for å ha noe i tilfelle Tenker da spesielt på julaften! Ellers kommer jeg nok til å holde meg!

Men en annen ting som bekymrer meg er alkoholen.. Vi bruker å samles på 1.juledag for å dra ut på byen, 5. juledag er det fest på bygda, og nyttårsaften sier seg selv..! Det blir 3 fester det, og jeg vil ikke sitte der å være edru.. Har det noe si om jeg drikker rødvin og lavkarbo-øl tro?

La ikke på meg av alkohol (vin), men gikk heller ikke ned på nesten to uker etter at jeg inntok sorten. Går seg til, bare man er forberedt på at det kan bli noe tregt en stund etterpå. Ikke alle som merker det så lenge som to uker, da! Og noen merker ingen ting.. Kos deg