Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-09, 17:04   #1
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Vil til fotograf, men tør jeg?

Så det var en tråd her inne om drømmer, jeg har en liten en- nå som jeg har blitt slank har jeg så lyst til å få tatt noen skikkelig tøffe/sexy bilder hos fotograf, type pinup med undertøy/skjult nakenhet.Men så er det selvtilliten da....Jeg er jo ikke noen 18 åring med perfekt hud, ikke er jeg sylslank, magen har litt sideflesk igjen, baken er for stor(vil den alltid være) osv,osv,osv,,,,, Får kommentarer fra venninner og ektemann om at jeg ser SMASHING ut men....Ser liksom for meg at fotografen kommer til å le seg ihjel hvis jeg kommer der og forteller hva jeg har lyst til å gjøre selv om han tar på seg masse slike oppdrag....Hjelper jo ikke at det er masse perfekte ungjenter på hjemmesidene deres heller, ser ikke mange slitne 2 barnsmødre liksom.....huff, det ender vel opp med at e aldri blir gjort....Men hadde vært så gøy å ha, for angret slik på at jeg ikke hadde noen skikkelig fine bilder når jeg var "rund" fra når jeg var tynn før...... Hva synes dere? Galskap at en sliten men tynn 2 barnsmor vil gjøre dette?? (Bildene skal kun være for egen del....)

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat