Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-04, 09:33   #22
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Adelllan

Nå har jeg vært flink å spist litt grønnsaker (Som står på lista) og ikke rørt en dråpe aspatam (brus og saft) Jeg har KUN drukket vann!!

Og jeg har gått opp 1,5 kilo! Jeg skjønner ikke en dritt. Ketostix'en er så mørk som det går an å få den.Men 1,5 kilo på to dager da!!?? hve er det som skjer nå?

KJEMPEFLINKT !!!!
Som HP sier, det er nok bare vann, de 1,5 kiloene (med mindre du har spist noe salt eller drukket vin, noe som også binder vann i kroppen). For å forklare det på en enkel måte: Når du spiser masse grønnsaker, rikgit Atkins mat og drikker mye vann, vil kroppen reagere på at den ikke får karbohydrater. Maten er annerledes enn den du pleier å fore kroppen med, og den sier
Heeeeeeeeey, hva er det som foregår ??? Skal du tømme fettlagrene mine ??? Åhhhh, nei du !! Her skal det holdes på så mye som mulig !! Dermed fyller kroppen de tomme cellene med vann. Etter en uke, halvannen, pleier den å slappe av litt. Ooookey, denne maten var faktisk ikke så ille, - hm, jeg kjenner meg faktisk bedre, - så får jeg vel gi slipp på dette vannet da.... (anstrengende å sitte å holde på det liksom) og så WHOOOOSH, plutselig en dag har vannvekten + litt til forsvunnet helt av seg selv over natten !
Jeg spiste wienerpølser med Atkins Ketch-A-Tomato og løk igår..... godt, men salt..... Det betaler jeg for idag. Tyter utav skoene.......