Eg har skeia ut noke so Jæ.....! Føler eg har ramla av lasset... har vert fullstendig ROT siste tre vekene.. klarar ikkje halde meg til lavkarbo i meir enn nokre dagar før eg detter av igjen... har holdt på sida november i fjor... har komt ned i 112.. fra 135.4... Noke som jo er bra... og SELFØLGELIG vil eg ned meir... Og eg veit jo korleis eg skal gjere det... Har ikkje sjekka vekta på to veker... skal i morgo, men gruar meg noke forferdelig... Har ligge på omtrent 50-60g karbs per dag, men har nok skeia ut ganske ofte i helgene... Så viss eg hadde holdt meg til kostholdet ville eg nok ha gått ned meir til no... Det eg lurar på er om eg kanskje skulle ta i eit tak, og gå i ketose ei stund... Kjem VELDIG fort i ketose... ein dag med mindre enn 25 so er eg i ketose og vekta rasar... MEN... EG E SO DRIT LEI ALL MAT!!!!!! Eg har ikkje lyst på noke lavkarbo... Eg har lyst å ete chips og sjokolade, brød og spaghetti i laaaaaange baner!!! HUFF... Fryktar det er vintermørket som driv og øydelegg humøret mitt... Dette er so forferdelig! Eg veit korleis eg skal gå ned i vekt, men klarar ikkje halde meg i ei veke ein gang!...................................