Heisann. Godt å se at det er flere som meg her ute på forumet. Jeg låner tråden din litt, slik at vi slipper så alt for mange tråder som sikkert samme emnet. Jeg har satt det fore å starte med Ketolyse over nyåret. Ting passer ikke å starte med nå før jul, pga jeg VET det blir masse karbspising i jula. Så enkelt er det bare. Selv er jeg 178, 112+ kg (varierer litt fra dag til dag) og mann. Trener jevnlig 3-5 ganger i uka, variert volleyball og styrketrening/kondisjon. Det er ett par kjappe spørsmål: - Er det noe vits med noe vitamintilskudd når man er i ketose? - Den startpakken som man får kjøpt på ketolyse.no, vil den gi meg det lille boost'et jeg trenger for å kickstarte meg selv i vektreduksjon? - Jeg har hørt ett par negative ting om ketose, blandt annet at man mister litt punch og utholdenhet i muskulaturen.. Dvs, jeg vil kanskje ikke klare å løfte like tunge vekter i like mange repetisjoner. Er det noen som har noe svar å gi meg på dette? Det tror jeg var det for denne gang.. Skal lese meg opp på hvilke grønnsaker jeg kan bruke til maten og hvilke oppskrifter som generelt anbefales til folk i startfasen. Gleder meg stort til å prøve, da jeg har gått overvektig på omtrent standby vekt siden 99..