Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-09, 00:42   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klamrer meg til lasset, men detter snart av ...

Du har et flott vekttap så langt!

Vintermørke er ikke noe som hjelper mye på motivasjonen for noe som helst - bortsett fra tanken på hva man skal kle seg i når det blir vår og sommer igjen, kanskje?

Du virker frustrert og irritert på deg selv, jeg kjenner den følelsen - og den er ikke konstruktiv Tilgi deg selv! Tenk på å starte på nytt igjen! Kanskje det kan hjelpe å sette en dato for "ny giv", gi en større følelse av kontroll? Gå gjennom karbo-avvenningen igjen - med ketose, om det er det som trengs - så blir du mindre fysen, og det blir kanskje lettere å styre unna.

Les på oppskrift-forumet her, det er utrolig mye man kan lage og spise, selv om det ikke alltid føles sånn når man lemper mer fløte og blomkål oppi handlekurven. Ostechips, proteinbrød, oopsi-rolls, squash-tagliatelle, nepe-lasagne... krem med kakaopulver i til dessert? Eventuelt bringebær. Det er jo individuelt hva man tåler og ikke tåler, og hva som trigger 'suget' hos hver enkelt - så jeg skal være forsiktig med å liste opp tingene jeg trøster meg med

Igjen: Du har kommet SÅ langt allerede! Føltes det ikke godt å være inne i den gode rytmen? Slapp av, trekk pusten - det er snart på tide med nyttårsforsetter og fresh starts for mange av oss.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat