Sv: Klamrer meg til lasset, men detter snart av ...
Du har et flott vekttap så langt! 
Vintermørke er ikke noe som hjelper mye på motivasjonen for noe som helst - bortsett fra tanken på hva man skal kle seg i når det blir vår og sommer igjen, kanskje?
Du virker frustrert og irritert på deg selv, jeg kjenner den følelsen - og den er ikke konstruktiv Tilgi deg selv! Tenk på å starte på nytt igjen! Kanskje det kan hjelpe å sette en dato for "ny giv", gi en større følelse av kontroll? Gå gjennom karbo-avvenningen igjen - med ketose, om det er det som trengs - så blir du mindre fysen, og det blir kanskje lettere å styre unna.
Les på oppskrift-forumet her, det er utrolig mye man kan lage og spise, selv om det ikke alltid føles sånn når man lemper mer fløte og blomkål oppi handlekurven. Ostechips, proteinbrød, oopsi-rolls, squash-tagliatelle, nepe-lasagne... krem med kakaopulver i til dessert? Eventuelt bringebær. Det er jo individuelt hva man tåler og ikke tåler, og hva som trigger 'suget' hos hver enkelt - så jeg skal være forsiktig med å liste opp tingene jeg trøster meg med 
Igjen: Du har kommet SÅ langt allerede! Føltes det ikke godt å være inne i den gode rytmen? Slapp av, trekk pusten - det er snart på tide med nyttårsforsetter og fresh starts for mange av oss. 
|