Tråd: Pepsi Max
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-04, 20:20   #11
ayliah
Medlem

ayliah sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 50
ayliah er ny på veien

;-)

Godt å høre at det flere som har flotte synspunkter;O)
Jeg vet jeg er motivert nok til å begynne med introen..(bare den fillerns boka kan komme snart...gått en uke siden jeg bestilte den )jeg begynte på mandag(2 feb)..tenkte prøve ut en uke uten sukker og 20 karbo om dagen..mye proteiner..og litt fett...!!Usikker på hvor mye fett jeg kan ha fått i meg..da jeg føler liksom at "dette her blir vel foor mye fett,...tihi)Men har tatt rikelig med olivenolje til steking etc..
Ellers ikke intatt noe over "lovlig"med carbo..som introen tilsier!Ikke sukkerholdige brus og snop!Ikke poteter,ris,brød eller pasta!
Jeg kjøpte jo ketostix..har prøvd dem ut..(brukt rikelig )med de iløpet av denne uken..!
Har kun vært på det nest høyeste lillafargen(tror det står 8 der)..ellers har den variert fra lav til moderat.tenker det kanskje har noe å si med denne lightbrusen da???at den hemmer??men hvorfor??noen som vet det??

idag har jeg skeiet ut med ..2 skiver av dette esekielbrødet til frokost,med skinkepostei(aner ikke mye karbo det er i den..står ikke noe på den).og 2 tacoskjell med tilbehør og 2 glass cola idag!
(har nemlig lørdager som snopdag herretter..om jeg absolutt mååå )i mindre mengder selvsagt!!
Er det noen andre her som står helt imot snop??har noen dager hvor de skeier ut iblant?
Vil gjerne høre deres erfaring med dette..;O)

*KLEM*