Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-09, 22:00   #216
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Sv: Noen andre oktober-startere her?

Jaja, da var det veiedag idag. Har gått på fullstendig sprekk i går og idag så akkurat nå er jeg litt irritert på meg selv! Men gjort er gjort og spist er spist som man sier Ihvertfall så endte det opp med vektøkning fra i går til idag på 500 gram. Hadde gått ned 600 gram så da blir vel resultatet for denne uken fattige 100 gram da, altså landet jeg på samme vekt som for 14 dager siden i og med at jeg gikk opp 100 gram uka før denne. Men men, bare jeg som kunne gjort noe med det så kan jo ikke skylde på noen andre heller.

Har bestemt for at nå hopper jeg av i denne omgang. Må bare innse for meg selv at det blir for tøft med dette nå i disse juletider. F. eks var det babytreff på mandag, julelunch på jobb og juletrefest på kvelden i går, og i dag var det julekaffe på jobben. Så det sier seg selv at fristelsene blir for mange for meg! Men jeg håper på å starte opp igjen etter jul, og at vekta ikke går opp for mye til da! Lykke til til alle som følger opp videre i oktobertråden

Vektnedgang fram til nå: 3.1 kg.

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat