Sv: Skal på ferie... osv
Det jeg spiser er fullkorn brød, (brødene bruker å være litt varierendes og, men jeg sørger for at de er grove.. Ikke jeg som kjøper. ^^,) med Soft Flora smør, norwegia hvitost med paprika og agurk er det jeg vanligvis bruker å spise, andre ganger er det syltetøy. Det er variert. Det er ikke det eneste jeg spiser, der er ganger jeg spiser middag, men ikke så mye. Jeg har lest at jeg burde holde meg til 1000 kcal om dagen, siden kroppen forbrenner rundt 2000kr var det vel, og en kilo er rundt 9000kcal. Jeg merker forskjell, men det jeg tenkte på var ikke dietten min, men om hvor mye svømming sånn ca forbrenner i timen, siden det nå blir julemiddag, og skal derfor svømme i ferien.
Jeg er ikke helt sikker på hvor mye jeg får i meg i kh eller kcal.. Jeg drikker 3 glass melk om dagen i tillegg.
Jeg mener det at dietten min funker, og jeg har merket forskjellen. Grunnen til jeg ikke fullt er fornøyd med kroppsfasongen min er fordi jeg fortsatt har "mage", for å si det sånn. Ikke mye igjen, men fortsatt litt. Skulle gjerne hatt flat mage, derfor jeg gjør dette. Jeg kan spise mer og ikke gå opp i vekt, så merker det at dietten ikke er noe gale, men at den kanskje minsker muskelmassen min er sikkert sant, men den minsker og fettvev osv. Har merket det at de 8-9 kg er borte, veldig mye Så snart ferdig med dette, så skal jeg nok få i meg normalt behov.
|