Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 00:00   #6
eggis
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2009
eggis er ny på veien

Sv: Ikke noe sjakktrekk å bytte til ketogen kost nå

Hei, ikke gi opp, har vært igjennom det samme sjøl
Begynte 24 september, fikk høre bl.a fra arbeidskollega hvor farlig det var (men fikk aldri vite hva som var farlig)og dem lo av meg. Venner og familier var skeptisk, barna min syns jeg var rar men barna mine respekterte mitt valg.
Første 14 dagene fikk kroppen sjokk, jeg svetta, var svimmel og kvalm, føltes som hele kroppen ble rensa, men så merka jeg at det begynte å bli bedre. Jeg fikk mer energi,mer opplagt og ikke minst mye bedre søvn.
Har nå holdt på 11 uker, har gått ned ca 1 kg hver uke, så nå er det minus 10,8 kg, er strålende fornøyd og syns livet er topp.
Kan love deg at mine arbeidskollegar ikke ler meg av meg mer og dei ser at jeg er blitt friskere, gladere og mye mer energi. Nå er tidligere skeptisk og kverrulering blitt til at dem er mektig imponert og syns jeg har vært flink.

Ps har også hatt noen utskeielser og det går så fint atte, kroppen håndterer det veldig bra uten at det blir noen store vektøkninger.
Skal ned 4-5 kilo til så er jeg der jeg skal være og er meget fornøyd med kropp,energi, søvn og kosthold

eggis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat