Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 10:45   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skal på ferie ... osv

For å være helt ærlig så synes jeg den dietten din høres på grensen til helseskadelig ut! Jeg skjønner at det ikke er dette du vil ha tilbakemelding på. Men om du er 185 og veier 63 kg, så er du mest sannsynlig undervektig. Og det at du fortsatt har mage (om det faktisk er tilfelle) vitner om at slankingen din kanskje har kommet litt skjeivt ut og at du faktisk har slanket vekk litt annet enn fett, det vil kunne slå tilbake til deg i lengden ...
Jeg lurer litt på hvor gammel du er?
Et kaloriinntak på 1000 om dagen for en gutt som hvert fall ut fra høyden høres fullvokst ut er fryktelig lite, og jeg tror ikke du vet hvor lite du tjener på det. Hva slags kosthold har du planlagt å gå over til senere?

Når det kommer til ryggkviser, eller urenheter i det hele tatt, så kommer de om det er en ubalanse hormonelt sett, det kan sikkert hjelpe å sole seg eller tilsvarende, men kviser på kroppen fikk jeg selv først bukt med etter å ha lagt om til et lavkarbo/høyfett kosthold, hvor jeg spiser meg mett og ikke tvinger kroppen min ned i vekt med sultefor.

Beklager at jeg er litt streng, men det er fordi dette bekymrer meg!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat