Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 13:41   #296
Fumle
Medlem

Fumle sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 38
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

SÅ mange kilo "lost!" Du gir virkelig håp, fantastisk, og gratulerer til deg med kiloene! Det er så morro å se på alle dere som har vært så flinke, og som har kropper som responderer på dietten! Jeg regner med at lykken står meg også bi etter hvert, nå som så mange spennende ting står for døren. Som jeg sa, mitt første barnebarn er underveis, jeg skal gi ut den første boken i en serie av mange i mars, har tatt bilder (litt for tidlig hva kiloene angår,men ...) til bokomslaget, livet er egentlig litt på stell, bortsett fra at det går langsomt ned. Men, men, det GÅR ned og LIVET GÅR OPP!

Takk skal du ha!! Har jo holdt på et år, men skulle begynt på lavkarbo med en gang merker jeg.. Har aldri hatt det så bra som jeg har det nå, selv om jeg er veldig i ut-testingsfasen enda.. Men man må jo prøve og feile for å få det riktig Jeg merker også for hver gang jeg står på vekta og er 1 kilo mindre, så blir jeg 1 kilo lettere til sinns!!! GUD så deilig

Hva slags bøker skal du gi ut??