Sv: Desemberskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.
first price har kjempe gode kyllingvinger: 57kr for en kilo disse er gode kalde som varme og med rette tilbehøre kan man jo strekke pakken til 2 middager pluss frokost eller lunch? 0-0,5 karbs også=)
euroshopper selger store frossen poser med brokkoli: kok dem stek dem i i krydder og la de surre litt i fløte mmmmmmmmmmmm gir dem en HEEELt nydelig smak
jeg må også tenke litt på priser og sånn: derfor går det i firstprice egg ( 4 egg) pluss kokt skinke så har jeg frokost og lunch med paprika og agurk.
kjøttdeig eller kylling vinger med denne nydlige brokkolien....
håper disse tipsene var noe til nytte også
en ting jeg også MÅ medele er at vekta mi viste under 100 i dag
99,9 men alike vel da!!!!!!!1
De derre brokkoliene. Koker,steker OG surrer du de samtidig? o_O Eller er det bare jeg som er "vrang" og ser det jeg "vil" se? 
Forresten, gratulerer masse masse masse med å komme under 100! Jeg har *host* gått opp til 100,1 igjen. *mumler noe om utskjeielser som ikke var helt planlagte* Meeeen. Det hjalp å sutre litt til dere folkens! Motivasjonen er om ikke på topp, så iallefall bedre!
Forresten. Hva spiser dere pålegget PÅ? Jeg har brukt å spise ostekjeks eller rugsprø, men nå er jeg så lei av det at jeg klatrer snart oppetter taket så nå leter jeg etter noe nytt å spise til frokost. Og før noen foreslår lavkarbobrød; jeg har enda ikke smakt et eneste lavkarbobrød jeg synes er godt oopsierolls er fryktelig kjedelige, og jeg får bare ikke til å bli mett på de. Akk, så vanskelig jeg skal være! Men i morra skal jeg iallefall ut for å handle litt, og skal på Rema, frkPrym så skal se om jeg finner skinkestek, for det hørtes helt utrooolig godt ut.
Jaggu tror jeg kanskje at jeg går innom Kiwi for å se etter litt andre merker enn bare Rema sine billigmerker. Jeg tror kanskje litt av matleiheta mi kommer litt av at jeg bare handler på Rema ettersom det er jevnt over billigst.. Euroshopper og First Price here I come! Kyllingvinger hørtes nemlig helt himmelsk ut 
|