Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-09, 12:02   #298
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Fumle, her.

Takk skal du ha!! Har jo holdt på et år, men skulle begynt på lavkarbo med en gang merker jeg.. Har aldri hatt det så bra som jeg har det nå, selv om jeg er veldig i ut-testingsfasen enda.. Men man må jo prøve og feile for å få det riktig Jeg merker også for hver gang jeg står på vekta og er 1 kilo mindre, så blir jeg 1 kilo lettere til sinns!!! GUD så deilig

Hva slags bøker skal du gi ut??

Det er en historisk romanserie fra Nord-Norge, mer bestemt Kirkenes, Pasvik etc. Det kommer 6 bøker til neste år, den første kommer 22. mars, og etter mye om og men og diskusjoner med forlaget, skal serien hete KAROLINE. Og når det nærmer seg, skal dere få vite mer.... Da røper jeg jo også identiteten min! Men ... jeg har ingenting annet å skjule enn valkene mine ... så vent og se! Det er fryktelig spennende, jeg brenner etter å fortelle historien som starter i 1880-årene. Hele "bakteppet" med forskejllige hendelser er autentisk, men jeg har naturlig nok "diktet opp" familiene jeg skriver om. Eller har jeg? Plutselig kommer det noen og presser seg på og SKAL inn i serien... og jeg stusser, og lurer på "hva gjør du her?" - men så viser det seg at helt avgjørende og viktig. Kanskje noen som har levd der oppe før? Hva vet jeg... Jeg bare skriver.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat