Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-09, 12:15   #3
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Chin, her.

Så, jeg trenger litt støtte og hjelp fra dere, så lover jeg at jeg skal servere dere en solskinnshistorie når 22 mars kommer, det er min 31 års dag, hvor jeg har lovet meg selv at hvis jeg når 2-sifret på vekta, så skal jeg kjøpe meg nye dongeribukser. Dette har jeg ikke gjort på en god del år, da jeg stortrives i joggebukser og generelle posete klær og arbeidsbukser som henger alt for løst.

Det er ikke et spørsmål om hvis, det er et spørsmål om når! Klart du klarer dette.

Jeg har også planlagt start i januar. Jeg føler at det blir for feil for meg å nekte å spise poteter og lompe og lefse i jula og si til familien hvorfor, det blir bare en dårlig stemning av det.

Jeg skal ikke like mye ned som deg, men jeg har ønske om å ta av meg 15 kg. Etter romjula skal jeg bestille startkitet på nettsiden til ketolyse. Gleder meg masse til et lettere og bedre liv!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat