Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-09, 00:53   #39
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Planter, blomster, dyrkings-tråd!

Drar frem en eldgammel tråd jeg - for å blåse nytt liv i den! Planteinteressen min har økt igjen i det siste, særlig siden noen av mine har dødd..

Jeg trenger tips om en plante som klarer varm innetemperatur, den skal plasseres høyt oppunder taket, og gjerne være litt stor, rundt 40-50 cm. høy. Jeg prøvde med bregna mi, med det resulatat at masse av bladene/kvistene visnet. Så nå er den nedgradert på gulvnivå, ribbet som den er. Spent på om den kommer seg igjen!

Skal ta bilder av plantene mine etterhvert, kanskje det er noen eksperter her som vet navnet på dem og hvordan stelle dem

Forresten, hvor ofte skal man gjødsle nå om vinteren? Jeg har lagt meg på 1 gang i måneden, mot 1 gang i uka i sommerhalvåret - gjør jeg det riktig da?