Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-09, 01:32   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kva er normalvekt?

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Normalvekt kommer helt ann på hvor mye muskler du har. Ikke alle skal ha en bmi på 20-25.
Anbefaler deg å ta en kroppsanalyse (www.bodyanalyse.no). Denne vil gi deg en pekepinn på hvor du bør ligge vektmessig. Ingen vits å slanke bort muskler bare for å oppnå "normal vekt".
Selv er jeg 185cm og bør ifølge kroppsanalysen ha en vekt på ca. 99. Dersom jeg skulle fått en BMI på under 25 som anses som normalvekt måtte jeg slanke bort muskler. Jeg må under 85 kilo for å nå "normalvekt", men ettersom min fettfrie masse er på 84,7 så sier dette seg selv at det blir ganske uaktuelt

Jeg er ca 170 cm høy, men hvis jeg er under 70 kilo ser jeg radmager ut.. Har på mitt letteste grunnet sykdom vært 61 kilo, det var knapt noe fett på beina..Jeg var både radmager og hengslete...