Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-09, 23:54   #8
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: VG: Storslankere sliter med løshud

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Blir vel ikke slutt på omvendt t-snitt, men sånn at man bare får det dekket på offentlige sykehus.. Skien for oss i helse sør-øst, tror jeg? LAnge ventelister, da.

Ja det var det jeg mente, altså at der man tidligere fikk innvilget t-snitt på private sykehus i løpet av relativt kort tid, må man nå søke via offentlig sykehus og vente til krampa tar en, pluss man har mye større sjanse for å få avslag (de er strengere, krever så og så langt heng osv), pluss de tar ikke alltid hensyn til hvilken operasjon som er best. Feks. vil nok mange som burde hatt t-snitt, få stor bukplastikk i stedet. Det vil jo bli penere enn før operasjonen, men da kan man risikere å slite med heng på sidene etterpå, og det er jo ikke gøy når man kunne vært kvitt det ved et t-snitt.

Jeg synes det er hårreisende at de har forandret på dette. Jeg hadde nok fått avslag på offentlig sykehus i og med at jeg ikke hadde så mye heng under navlen, mitt overskudd lå for det meste OVER navlen og hang nedover. Kirurgen fjernet hele 2 kilo hud, så jeg hadde faktisk et stort hudoverskudd selv om jeg som sagt sikkert ville fått avslag i det offentlige fordi jeg ikke hadde et heng på 7-8 cm eller hva de nå krever.