Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 14:32   #12
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Kan reductil benyttes i lag med ketogen diett?

Jeg gikk på reductil i drøye 6 måneder i kombinasjon med lavkarbo og gikk vel ned rundt 15 kilo på de månedene. Jeg hadde bivirkninger i form av hjerteklapp/angst, litt søvnproblemer, forstoppelse og ekstrem munntørrhet ca 2-3 uker før de ga seg (munntørrheten vedvarte, men i mindre grad). Problemet mitt var at da jeg sluttet på Reductil begynte vekta mi å øke igjen uten at jeg endret kostholdet eller spiste mer (jeg ble snarer mer restriktiv), og nå er jeg tilbake på utgangspunktet vektmessig. Reductil hjalp meg til å få satt i gang vekttapet etter et langvarig platå, skjønt det hjalp jo lite for meg da jeg la på meg igjen straks jeg sluttet på pillene ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat