Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-09, 14:11   #8
Chunky
Gjest

Sv: Ett år med lavkarbo

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Jeg er selvfølgelig 100% enig med Imse i at det er massevis av gode oppskrifter på god og naturlig mat på forumet. Vi henter mye inspirasjon og nydelige oppskrifter fra denne utømmelige kilden. Oppskriften til lasagne fikk jeg f.eks. av photo - og det er en rett vi har brukt ofte, og i mange varianter. Til 40-årsdagen min la madamen seg virkelig i selen, og stod i to hele dager og laget mengder med lavkarbokaker og godis til selskapet, det aller meste hentet herfra. Det var nesten litt rørende at hun hadde brukt timesvis på å tråle blogger etter oppskrifter, og hun fikk virkelig vist gjestene hva som er mulig. Bloggen til Dreamy (http://lenabeatrice.net) kan også anbefales for inspirasjon.

Jeg ville bare fremheve det positive og enkle med lavkarbo siden mange tror det er trist og tungvint. Det handler mest om en mental endring til hva som er normalt. I det siste har jeg derfor lagt meg til et sånt spørsmålstegnuttrykk (saueblikk) og spiller litt dum når noen spør om jeg har begynt å spise vanlig igjen. Svarer at ja, vi spiser helt vanlig og helt normalt. Det kalles forresten lavkarbo, og kan anbefales på det varmeste

Svar med sitat