Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-10, 15:44   #915
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Indiekid, her.

Men har legen sagt at du bare skal bruke det til du er fin igjen? Jeg lurer litt på om det var Oxytetral jeg gikk på en stund, og det er jo meningen at man skal gå på det over en lengre periode for varig resultat.

Og forresten; dette gjør du sikkert uansett, men jeg må bare få fram viktigheten av å rense huden skikkelig morgen og kveld, og dessuten få nok fuktighet i form av kremer..spesielt nå på vinteren. Rensing er essensielt!

Jeg går ut en kur hver gang nå, etter å ha gått på tetracykliner 6 måneder av gangen ved oppstart.

Rense? Fuktighet?
Gi meg et rense- eller fuktighetsprodukt som ikke trigger et nytt utbrudd, så skal jeg prøve!
Vasker jeg ansiktet for ofte, pipler det frem på nytt. Hver gang jeg har prøvd et nytt produkt, ny runde med utbrudd!

Har slitt med dette i snart 20 år! Tro meg, jeg har prøvd det meste! Har vært på Riksen 3 ganger og fjernet blodårer med laser, har ligget rett ut med utrolig smertefulle utbrudd, har gått glipp av skoletur pga heftige betennelser i ørene, slitt meg gjennom svangerskap uten å kunne bruke medisiner..............

Og jeg er bare middels alvorlig angrepet!
Skal til hudlegen igjen i morgen! Hele hodebunnen min er full av små sår som væsker, klør og flasser!

Sorry for å kuppe tråden, Lava!