Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-05, 23:45   #11
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Ja,det er ikke greit,men tanken de bærer er jo bare godhet da.De vil jo være snill med barnebarnet sitt,og da de vokste opp fikk man jo ikke ofte slik godis og kjeks,og lavkarbo,hva var det? De levde nok "sunnere" med tanken på lite snop osv,men lavkarbo var det vel ikke?

Jeg blir litt pist på min far,for han skal alltid dyppe sukkerbit i kaffen til poden,og han elsker det jo!Men,de ser hverandre så sjelden at jeg kan liksom ikke lage bråk ut av det.Men jeg ser jo at det blir handlet inn ekstra snop når vi er der.Det er liksom deres kvalitetstid,men poden ville vært glad og kanskje mer glad om bestefar tok han med i garasjen for å skru på biler,er nok en mekaniker sønn jeg har fått meg.

Men de passer tross alt henne mens du jobber,da synes jeg det bør foregå på dine premisser. Hører de på sønnen sin da?Hvis de absolutt kjøpe noe til henne,kan jo en bok eller leke være bedre alternativ.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat