Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-05, 00:33   #14
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

MMM. Jeg ville bare si at hvis du er så misfornøyd med svigers så klarer du nok å finne en annen løsning. Tror egentlig det er snakk om her at du bruker den letteste og billigste løsningen,og orker kanskje ikke ta fatt på en ny og bedre???og kanskje dyrere
??? Skyld ikke bare på svigers,du er en del av dette. Og hvordan klarte du f.eks.å veie så alt for mye.Det er vel ikke svigers sin skyld???
Men uansett,så må du ta fatt i problemet selv,å legge skyld over på andre er bare å flytte et problem fra et sted til et annet.

Men jeg vil si en ting til! Ta litt tak i deg selv. Våkn opp. Det er vel du som skal ned i vekt ,ikke barna dine. Greit at du tenker på barna,men husk du er også sjefen dems,så du bestemmer om de får lov å putte forbudte ting oi munnen