Opprinnelig lagt inn av Skorpia
MMM. Jeg ville bare si at hvis du er så misfornøyd med svigers så klarer du nok å finne en annen løsning. Tror egentlig det er snakk om her at du bruker den letteste og billigste løsningen,og orker kanskje ikke ta fatt på en ny og bedre???og kanskje dyrere
??? Skyld ikke bare på svigers,du er en del av dette. Og hvordan klarte du f.eks.å veie så alt for mye.Det er vel ikke svigers sin skyld???
Men uansett,så må du ta fatt i problemet selv,å legge skyld over på andre er bare å flytte et problem fra et sted til et annet.
Men jeg vil si en ting til! Ta litt tak i deg selv. Våkn opp. Det er vel du som skal ned i vekt ,ikke barna dine. Greit at du tenker på barna,men husk du er også sjefen dems,så du bestemmer om de får lov å putte forbudte ting oi munnen
Ja jeg veier for mye, men jeg forer ikke datteren min med snop fordet!!! Jeg er veldig bevisst på hva jeg putter i henne, og jeg vil ha med frabedt at noen tror jeg slanker henne bare fordi jeg vil at hun skal unngå sukker i hverdagen!
Jeg torr ikke du har lest innlegget skikkelig. Jeg sier jo jeg har prøvd og prøvd å si fra, helt fra jenta ble født, de VET hva jeg mener om den saken. Og når jeg sier IKKE GI HENNE GODTERI og de gir det til henne rett foran ansiktet på meg, er det min skyld da? Skal jeg rive henne ut av armene på bestefaren liksom??
Hva mener du egentlig med den siste setningen der? Hva skal jeg ta tak i? Hva mener du med våkn opp?
Sitat:
Skyld ikke bare på svigers,du er en del av dette. Og hvordan klarte du f.eks.å veie så alt for mye.Det er vel ikke svigers sin skyld???
Denne ble jeg bare veldig paff av, Skorpia... Du har rett til å mene det du vil, men jeg ble bare lei meg nå... Og jeg skjønner ikke hvorfor du må dra inn min vekt i dette. Det har ingenting med denne saken å gjøre. Som jeg skrev oppfor, om jeg spiser godterier eller pizza etter at jenta mi er i seng, og dermed legger på meg litt for mye, er det ikke dermed sagt at jeg putter i henne usunn mat. Hun får sunn kost hjemme!