Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-05, 01:26   #21
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Synes bare du virker som en hysterisk førstegangsmor som jeg kjenner igjen fra 23 år tilbake.(meg selv) Men du har helt rett,det hadde ikke noe med vekt å gjøre.
Og når jeg tenker over det husker jeg tydelig hvor forbanna jeg ble på svigerfamilien,men de var døde før hun var 3. Pappan hennes klarte å fore henne bra nok ellers.
Men uansett så må du bare si stopp ,hvis noe ikke er som det skal

Jeg liker ikke å kalle meg selv hysterisk fordi jeg ikke ønsker at jenta mi skal spise set mett på sukker i ukedagene. Hun ser dem jo minst 2 ganger i uken, og hver gang er det sjokolade, kjeks og annet. Du syns kanskje det er hysterisk, men det gjør ikke jeg.

Og jeg har jo sagt stopp, flere ganger!! Jeg skriver jo det! Hva skal jeg gjøre? Jeg har jo ikke så lyst å ikke la henne treffe dem heller, hun elsker besteforeldrene sine og jeg syns de har et rørende og flott forhold....