Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-10, 17:13   #7
Serenio
Medlem

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Mer sulten når jeg ligger?

Takker for svar. Joda, jeg både spiser og drikker nok, det kan jeg garantere. Når jeg sa at det ender med at jeg spiser en osteskive, så hører vel det strengt tatt til unntakene når jeg tenker meg om... *rødme* Det blir nok oftere en skål CC, nøtter, kremfløte + fun light, eller en lavkarboskive med masse pålegg, evt. rester fra middag. Definitivt ikke høykarbo-alternativer. Jeg er hvertfall kjempeflink til å drikke, det vet jeg.

Men jeg er også vektoperert, og helt siden 3. postop. dag (for snart 7 år siden) har jeg vært hypersulten konstant, når jeg spiser så er jeg sulten igjen etter 30 min. I starten på lavkarbo var det en befrielse å bli kvitt dette matjaget, men det kommer snikende tilbake kjenner jeg. Jeg pøser på med fett, for det kjenner jeg hjelper både på sultfølelsen og vektnedgangen.

Men det er virkelig underlig det der med sulten som er så veldig mye mer merkbar i liggende stilling. *klø seg i hodet*

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat