Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-10, 17:54   #12
Katteeier
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 62
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: ehh litt hjelp her takk :)

Jeg tror det er mange utålmodige sjeler på forumet som har en forhåpning om at bare man er i gang på ketolysekur, så vil kiloene rase av og man vil ikke føle sult lenger. Tror at stikkordet er tålmodighet!
Kroppen trenger tid til å omstille seg. Det skjer store forandringer der inne nå, og man kan ikke forvente gull og grønne skoger etter en dag eller to. Vi har alle våre fysiologiske særegenheter, og for noen er dette kjempelett. Andre må bruke mer tid på å komme i modus.
Felles for oss alle er vel at vi vil komme i modus etterhvert, men vi må være tålmodige!
Jeg anbefaler alle å lese boka til Torkil. For meg er den nesten blitt et oppslagsverk som gir svar på mange spørsmål jeg etterhvert er klar over at jeg må ha svar på. Fine oppskrifter og forslag til måltider er helt supert. Jeg hadde ikke klart meg uten den boka.
Etter fem dager på ketolyse er kroppen min storfornøyd. Den har kvittet seg med masse vann, og jeg kjenner meg lettere og mer bekvem selv om jeg vet at vi ikke snakker om mange kilo fett borte! Er i ferd med å finne min måte å gjøre dette på, så jeg er optimist.
Men - jeg vet at jeg må være tålmodig. Resultatene kommer ikke etter ei uke!

Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat