Muskat: så rørende skrevet... 
Jeg er delvis enig med deg ja, og jeg VET de er misunnelige på oss som foreldre. Svigermor har flere ganger snakket om at hun angrer hun ikke fikk flere barn og i hele svangerskapet sa hun at hun skulle ønske det var HUN som var gravid osv.
De forguder Camilla og er jo utrolig gode besteforeldre når det kommer til å vise omsorg og kjærlighet. Det er jeg sjeleglad for, for jeg har aldri hatt slike besteforeldre selv.
Men jeg kan jo ikke bare sitte og se på at de totalt overser mine regler. Feks så ville svigermor kjøre med henne UTEN barnesete nå for et par måneder siden! Jeg ble hysterisk da, og uttrykket i svigermors øyne sa tydelig fra at jeg var overhysterisk. "De brukte jo aldri barnesete før i tiden".
Og at de kan sitte og gi sjokoladekake til henne når hun er 4 mndr gammel, og tvinge i henne sagt når hun ikke liker det og heller vil ha vann, fordi det er så synd på unger som bare drikker vann... Da får jeg fnatt! Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Tror jeg må sette meg ned og ha en skikkelig alvorsprat med dem! Det er greit de gir Camilla noe godt når hun er hos dem, men når jeg sier hun IKKE skal ha, så vil jeg har meg frabedt at de står og dytter det inn i munnen på henne rett foran meg og bare ler.