Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-05, 12:08   #27
cathrine
Seniormedlem

cathrine sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Kanskje du kan sette deg ned med dem og fortelle om dine vektproblemer, og at du ikke ønsker slike problemer for datteren din...(noe de helt sikkert ikke gjør heller).Og at det er derfor dere (du og pappaen)ikke vil at hun skal få så mye sukker.For det er NÅ grunnlaget legges...Om hun ikke spiser så mye sukker NÅ er det mye lettere for henne å ikke spise sukkerholdig mat SENERE også! (LEGG PÅ LITT!!! )For det er nå vanene legges....Men jeg tror det er lurt å få med pappaen også! Også kan dere jo si at man kan få gi snop på lørdager, men at i ukedagene er det andre ting som bør komme i første rekke..De kan jo lage fruktsalat eller lignende som de kan "kose" seg med. Prøv å få de til å se på det som om de gjør dere en kjempe-tjeneste med å "være med på det"..Vær ydmyk...Spill på følesene deres....Og pass på å fortell at Camilla ser sånn opp til dem at hun gjør som DE sier..

Vet jo ikke om dette er riktig for dere å gjøre..men vi har iallefall løst ting på denne måten...
Ellers syntes ikke jeg at du er en hysterisk mor...bare en veldig god en som ønsker det beste for ungen sin...

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat