Sv: Bringebærkonfekt
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Jeg sa ikke at du peprer gjestene dine med nervegift, jeg skal du skulle si i fra i tilfelle du ikke hadde tenkt på det. Det var et vennlig råd i en verden der veldig mange er 0pptatt av ren mat 0g skyr kunstig søtning s0m pesten. I min 0mgangskrets er dette n0e man sier i fra 0m enkelt 0g greit. 0m du tar dette s0m pepper 0g kritikk, så var det leit, men det var ikke slik jeg skrev det.
Det var bare måten du skrev det på som virket som om det var krass kritikk. Spesielt i og med at jeg ikke sa noe om hva jeg forteller mine gjester. Men nå er det jo bare mine foreldre som skal komme, og de er veldig klar over hva jeg spiser og ikke spiser. Jeg sa ikke noe om at jeg skulle informere dem, nettopp fordi jeg er klar over at de tåler kunstig søtning - fordi de har spist det før.
Dette ble bare en haug med misforståelser og tolkninger av situasjoner, når det egentlig bare skulle være en god oppskrift. Har muffinser i ovnen nå, og satser på at også de blir gode. Beklager at jeg misforsto deg, og jeg hadde faktisk ikke tenkt på det - men jeg har uten å tenke på det alltid sagt ifra hva som var innholdet når jeg har servert noe til venner.
Håper uansett at folk vil like konfekten, for den var virkelig god 
Ha en fin dag