Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-05, 14:53   #18
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Min første påstand er feil sier du, men dette har jeg selv erfart. Ønsker du å være utholdende så må du trene utholdenhetstrening.

Ja det er kroppens tilpasningsdyktighet som gjør at en går mye ned i vekt. Men du kan ikke komme bort fra at en lengre treningsøkt forbrenner mer fett enn en kort en. Hva du forbrenner mellom øktene kommer an på hvor mye du beveger deg. Jeg ønsker ikke å se ut som brutus og derfor så tar jeg gjerne lengre økter når jeg først er ute for å trene. Da blir det gjerne på sykkel eller fjelltur. Å løpe etter vei er jeg altfor tung til. Det blir alt for stor belastning for beina. jeg får mange fine turer men problemet er at jeg da ikke får trent overkroppen i særlig grad.
Ideelt sett så skulle jeg ha trent styrke tre ganger i uken, kondisjon to ganger og langtur to ganger i uken. Ingen er vel uenig at variasjon er det beste.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat