Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-10, 16:11   #1
theakli
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
theakli er på en erverdig vei

Går ikke ned lenger, hva er galt?

Fine karbovenner, jeg har et problem...

Det er to år siden jeg startet med lavkarbo og gikk ned veldig mye det første året (27kg). Men så stagnerte det. Nå har jeg holdt meg på lavkarbo siden, men sikkert fått i meg nok karboer til at jeg ikke har gått ned, bare holdt vekten. Nå før jul kjørte jeg på strengt igjen, er klar for å gå ned de neste 27 kiloene (ja, jeg har mye å jobbe med), men vekta står stille og det er veldig umotiverende. Jeg spiser en del ost og en del søtstoff, og nå som jeg har vent meg til lavkarbomat spiser jeg også ganske mye. Da jeg gikk ned mye i begynnelsen ble jeg jo litt kvalm av å spise så uvant, så da spiste jeg mindre. Har det noe å si? Må man spise lite i tillegg til lavkarbo? Denne uka kutter jeg ut melkeprodukter, men kjenner at jeg synes det er litt vanskelig.

Har tenkt å være i ketose en stund fremover nå, kan jeg drikke kaffe? Hva med søstsoff? Ble overrasket da jeg så at det kan påvirke.

Noen som har opplevd det samme som meg, jeg blir litt gal av dette, trenger en boost for å klare å holde ut lenger. Kan noen som går ned jevnt og trutt legge ut en ukesmeny?

theakli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: no carbs Svar med sitat