Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-10, 21:02   #7
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Favorittkrydder?

Jeg er så forferdelig glad i karri, så det bruker jeg så godt som alltid i sausen min. CF/kremfløte/seterrømme/kokosmelk med en dæsj fond (går mest i kyllingfond) og karripulver. Også godt å ta i bittelitt sambal oelek. Jeg vet at karri egentlig bare passer til kylling, men jeg synes det smaker godt til det meste, hehe.

Sambal oelek kan stå en god stund i kjøleskapet, og så har jeg også kjøpt hvitløk i chiliolje i glass. Det står at åpnet kan stå i ca 5 dager, men det er jo bare bullshit... Min har stått i to måneder, tror jeg, og den er fortsatt like fin.

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Timian på salt kjøtt! Bruker det i til komler, men funker supert på det meste av kjøtt!

Whaaat, det gjør vi også. Har ikke hørt om noen andre som gjør det før... Mormor begynte med timian i kompene.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat