Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-10, 21:10   #83
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja jeg ble SÅ glad! Utrolig gøy! Hohoho...ja vi får bare stå på, strandlivet lokker, og så mye bedre turene våre blir om man føler seg vel! We can do it we can do it...

Jeg har vært på trening, fikk strafferunde siden det ble lite forrige uke, så da ble det 30 min funwalk, 30 min core, 30 min (av en hel time) energy, og avslutte med 30 min funwalk igjen. Fornøyd med det. Så ble det den faste tacogryten til middag igjen, har fått helt dilla jeg!

Ooh...sånn ost vil jeg også finne! Burde vel ha den på Ica tenker jeg. Har også bestilt en ny bok: South Beach Diet Supercharged. Blir spennende og få.

Jeg kan ikke akkurat si jeg har mistet helt søtsuget jeg da, håper det skjer snart...i går var ILLE! jeg var altså så fysen, så det blir nok litt mye pastiller er jeg redd. Må prøve og roe meg litt.. Nå ser jeg 4 stjerners middag, kanskje man kan plukke opp noen tips.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat