Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-10, 23:29   #25
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: En kalori er faktisk en kalori

Men hvor lite er for lite? Finnes det en ca formel på det?

Jeg jobber kveld i dag, og spiste en pakke bacon og to egg til frokost. Jeg begynner å bli litt sulten nå... 150g bacon og to egg blir jo rundt 650 kalorier... I dag har jeg vært veldig lite aktiv da... Sov til 14:30 (holdt på å forsove meg), var på jobb kl 15:00 og spiste frokost kl 17:00. Og jobber i en helpdesk, så det er ikke så veldig aktiv jobb. Har aldri hatt på meg skritt-teller (står på handlelista mi), men kan ikke tro at jeg går så mye... 500-1000 skritt her inne, kanskje? Har ikke fått somlet meg på butikken (jobbet i helga) og er tom for grønnsaker, så det blir nok en pakke bacon og to egg til veldig snart. Da er vi oppe i 1300 kalorier, og uten sult... Hjernen sier at det er for lite, men jeg lærte rett før jeg tok julepause at man bare skal spise når man er sulten...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat