Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 09:21   #35
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Ja og du merker egentlig ikke hvor bra dietten har virket før du får se bilder av deg selv. Riktignok følte jeg formen var bra og alt det, men jeg la vel ikke merke til hvor mye slankere jeg var før jeg fikk se noen bilder.
Det var jo ikke en kjeft som kommenterte at jeg hadde gått ned i vekt uten at jeg sa det til dem.

Rart, det der. Opplever det samme, heldigvis har jeg faktisk 2-3 som er flinke til å kommentere, sånn at jeg "tror det jeg ser og opplever" selv. Kjenner jo at jeg har det bedre, men hadde vært ok om andre det, også.. Jeg mener, det vises jo at over 20 kilo er borte, tilogmed jeg selv ser det! Gleder meg sykt til den siste helgen i måneden, da skal jeg se igjen IRL en venninne jeg har hatt i alle år, og hun har ikke sett meg på 4 måneder, regner med et par kommentarer fra henne