Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 10:30   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til ost og vinkveld?

Nannah har også nylig lagt ut en oppskrift på noen lavkarboknekkebrød, som høres veldig god ut!
Jeg tenker at her må Trillian komme til! Er det noen som kan ost, så er det henne
Ellers så sette jeg pris på en god brie eller camembert! Om du liker blåmuggoster, så vil jeg anbefale norzola. I stedet for å kjøpe de kremostene til Tine, så kom jeg over noen helt fantastiske kremoster, som jeg nesten kan spise rett ut av boksen. Nå klarer jeg ikke huske hva de heter, irriterende nok, men jeg har sett dem både på Kiwi og Ica, de er runde og litt større enn Tine sine, og det er pisket litt luft i dem. Finnes bl.a med hvitløk.

Ellers tror jeg det har lite å gjøre med alder det med at folk tar med seg vin, kan ikke huske annet enn at jeg og venninna mi kjøpte inn noen flasker Cava til tredveårsdagen vår at jeg har hatt anledning til å kunne sponse selskapet med drikke .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat